www.sherane.loxblog.com
www.sherane.loxblog.com
**شـــــــــــــعرانه**مـــــــــــن ودلــــــــنوشته هام و شــــــــــعرام


نفرین به ...

نفرین به زندگی نفرین به سرنوشت

نفرین به هرچه که تقدیر من نوشت

تقدیر من سیاه دنیای من تباه

فرزند دوزخم در حسرت بهشت

نفرین به سایه ها آن سایه های سرد

دستان شوم آن دنیای هرزه گرد

دلخسته ام ازین تکرار بی ثمر

نفرین به هر چه فقرنفرین به هر چه درد

نفرین به این زمین نفرین به این زمان

آزرده ام ازین اندوه بی امان

مرهم تویی تو شعر بر زخم کهنه ام

ای دلخوشی محض جان غزل بمان!

 

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

محمد
ساعت1:09---3 مرداد 1392
سلام خوبی خواهر جونم وبلاگت عالی برات به بنر درست میکنم میذارم تو وبلاگم که همه از وبلاگت استفاده کنن خیلی وبلاگت قشنگه آدرس وبلاگمو برات گذاشتم که راحت تر بهم سر بزنی قربون خواهر جونم برم فدات
محمد هستم همون کافه عشق


حامدم
ساعت17:32---17 تير 1392
خداکنه منو یادت بیاد با معرفت چ خبر خوبی اصلا ی وقت خبر نگیریا نامرد سلام داداش حامد گل خوبی مرسی به وبم سر زدی یکم درگیرم نشد به وبت سر بزنم

طه
ساعت12:15---17 تير 1392
سلام باز که جوابمو ندادین؟اصلا نمیفهمم منظورتونو.گفتم امکانش هس صحبت کنیم با هم؟کی و چطور؟لطفا جواب بدین

طه
ساعت20:52---16 تير 1392
سلام.ممنون ازجوابتون.امکانش هست شماروببینم؟

ساعت18:34---15 تير 1392
سلام
اشعار شما زیبا هستند منتهی اشعاری که دوست بی ناممون برای شما مینویسندخیلی جای تامل و تفکر دارند ادبیات خاصی در این اشعار هست ،امیدوارم بتونم با ایشون آشنا بشم
جواب:ممنون از لطفتون. شعرایی که داداش بی نامم برام مینویسه ازیه شاعره زنجانیه متخلص به منزوی شعرای من بپای استاد نمیرسه داداشم لطف میکنه برام مینویستشون


ساعت20:20---13 تير 1392
خیلی عالیه تحسینتون میکنم جواب:ممنون

ساعت23:16---11 تير 1392
((درياي شور انگيز چشمانت چه زيباست

آن جا كه بايد دل به دريا زد همين جاست

در من طلوع آبي آن چشم روشن

ياد آور صبح خيال انگيز درياست

گل كرده باغي از ستاره در نگاهت

آنك چراغاني كه در چشم تو برپاست

بيهوده مي كوشي كه راز عاشقي را

از من بپوشاني كه در چشم تو پيداست

ما هر دُوان خاموش خاموشيم ،‌ اما

چشمان ما را در خموشي گفت و گوهاست

ديروزمان را با غروري پوچ كشتيم

امروز هم زان سان ، ولي آينده ما راست

دور از نوازش هاي دست مهربانت

دستان من در انزواي خويش تنهاست

بگذار دستت راز دستم را بداند

بي هيچ پروايي كه دست عشق با ماست))

اگر چشمانمان اشکی ندارند، زنهار
این حاصل یک ضرب غم با دل ماست

تنهای تنهایم خدایا،بی شک
،،ازماست که بر ماست،،


ساعت10:12---11 تير 1392
شود تا ظلمتم از بازي چشمت چراغاني

مرا درياب ، اي خورشيد در چشم تو زنداني !

خوش آن روزي كه بينم باغ خشك آرزويم را

به جادوي بهار خنده هايت مي شكوفاني

بهار از رشك گل هاي شكرخند تو خواهد مرد

كه تنها بر لب نوش تو مي زيبد ، گل افشاني

شراب چشم هاي تو مرا خواهد گرفت از من

اگر پيمانه اي از آن به چشمانم بنوشاني

يقين دارم كه در وصف شكرخندت فرو ماند

سخن ها برلب «سعدي» قلم ها در كف «ماني»

نظر بازي نزيبد از تو با هر كس كه مي بيني

اميد من ! چرا قدر نگاهت را نمي داني؟

سلام
نظرت رو در مورد این غزلها برام بنویس برام مهمه عالی....


رضا هستم میشناسی که سکوت سرد
ساعت10:03---5 تير 1392
سلام به ساحت مقدس قلمت به دنیای زیبای احساست زیبای کارهات اونقدری هست که نشه توصیف کرد و نشه براشون واژه چینی کرد
من سعادتم قلم تورا خواندن است کارهای تو بسیار زیباست بسیار دیگه چیزی نمیگم چون واژه هام همه تکراری شدن@} ;-


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






سه شنبه 4 تير 1392برچسب:,

|
 


سلام.به وبلاگ من خوش اومدین.اسمم الهامه28سالمه.عاشق شعرم نشد که شعراموچاپشون کنم واسه همین گذاشتم تووبلاگ تاشمابخونین ونظربدین.خوشحال میشم ازنظرتون استفاده کنم.یکم غمگینن ولی شما همیشه شاد باش وبخند.بقول یکی: روزای سختم که تموم شه میزنم رو شونه خدا ومیگم جنبه رو حال کردی!!

نازترین عکسهای ایرانی

 

 

elham

 

هفته سوم بهمن 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته چهارم بهمن 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392
هفته سوم دی 1392
هفته دوم دی 1392
هفته سوم بهمن 1392
هفته دوم بهمن 1392
هفته اول بهمن 1392
هفته چهارم دی 1392

 

ياد تو.........
تو رفتي
***
باز کن پنجره را..
تولد..
نفرین به ...
دوستت دارم.........
مراصدابزن...
برای تو...
جبرتقدیر.....
گلایـــــــــــــــــــه دارم..
گریه کردم..
نوشته ام برای تـــــــــــــــــــــــــــو..
حالم اصلا خوش نیست!!
ای مهربان....
مرد رویایی...
دلم گرفتــــــــــــــــــــــــــــــه..
رویش..
**دلنوشته**
خداحافظ...

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان www.sherane.loxblog.com و آدرس sherane.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





وبلاگ گلها
فرشته آرامش
درهم برهم
اون هم رفتــــــــــــــــــــــــ
چون میگــــــــــــــــــذردغمـــــــــــی نیســـــــت
یه دخترعاشقــــــــــ
نواسه رستم
عشق اول...
اینجاهمه چی درهمه..
قلب من.....قصه تلخ....
محبت هم قدیمی شد.......
عشق بی پایان
اهوراهنر
لیریک
دانلود براي شما
ردیاب جی پی اس ماشین
ارم زوتی z300
جلو پنجره زوتی

 

حواله یوان به چین
خرید از علی اکسپرس
دزدگیر دوچرخه
الوقلیون

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

 

ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1
بازدید ماه : 82
بازدید کل : 33412
تعداد مطالب : 45
تعداد نظرات : 143
تعداد آنلاین : 1


.: Weblog Themes By www.NazTarin.Com :.


--->